Sunday 26 July 2015

JUS KUNYIT

Assalammualaikum..

Baru ber kesempatan nak cerita pasal jus kunyit.. Alhamdulillah.. seronok dapat kongsi dengan korang yang kat luar sana yang mungkin ada masalah sama macam aku. Dulu aku ni tak berpantang betul macam orang pantang.. sebab aku kena cari duit nak hidup..kalau aku tak cari mau tak makan aku semua..hahaha..

Masa tu mak pun bising sebab aku tak berpantang betul2 tapi aku takde pilihan lain.. dalam pantang kan umar ( yang bongsu setakat ni..hahaha ) minggu ke 2 pantang je aku dah start amik tempahan,drive kete buat delivery sana sini dan masa tu lah aku jumpa k bulan..

Aku selalu berdoa semoga di beri kesihatan yang baik untuk aku terus cari rezeki untuk anak2 aku dan Allah itu Maha Mendengar.. ok..dah habis cite bab aku.. emosi betul kan kalau cite hal dulu.. huhuhu..

Jus kunyit ni di formulasikn daripada ramuan turun temurun.. rahsia kembali dara semua dalam 1 botol ni.. Antara bahan utama yang di guna kan kunyit,asam jawa,madu,halia,daun kelulut,daun cekur dan temulawak.. Bagus di amalkan dari anak dara sampai la kita yang dah beranak pinak ni..

Kelebihan jus kunyit menurun kan berat badan , melancar kan peredaran darah , sengugut , period tak teratur, mengetat kan miss v, menaikkan payudara dan punggung ,menghilang kan bau badan, menyembuh kan luka dalaman selepas bersalin normal / c zer , membantu memberi tenaga.

Rahsia wanita moden kembali dara. Dalam pantang dulu kena paksa minum air kunyit sebab nak cepat baik kan luka dalaman sekarang tak payah dah..dulu tutup hidung bagai bila nak minum..hehe.. tapi betul kata org tua2.. yang manis tu racun yang pahit tu la ubat paling mujarab..

Suami ni jarang nak cakap tak ketat ke, suh kurus ke ape ke sebab dia nak jaga hati kita.. jadi kita sendiri la kena pandai2 jaga badan dan faham apa masalah kita. Keputihan buat miss v ber bau tak kan nak biar kan je.. buat sesuatu..jangan di biar kan mcm tu.. huhuhu..

Siapa nak order boleh sms/whatsapp aku 017 2011 185 untuk harga kasih sayang laga2 pipi punya.
 
 
 
 
 
 
 
 
1 botol 250 ml untuk 2 minggu.
 
cara pengambilan :
 
2 sudu pagi 2 sudu malam
 
 









No comments:

Post a Comment

Aku, dia & lavender.

Dalam tahun ni dah 3 kali aku dapat tapak meniaga kat MARDI CAMERON HIGHLANDS. Banyak kali dengar orang cite pasal taman lavender ni tapi ta...